//Mistletoe
Disclaimer

hye , my name nur afiqah bt mohd jafri . sweet six teen . love 2 edit blog n surfing internet . hepy know you all :)
     


Tagboard
YOUR SHOUTMIX AT HERE < 3. Save.>
Links

? Suhaila Roslan
? ............
? ............
? ............
? ............
? ............


Thanks
Skin by Little Miss //Suhaila Roslan
I LUV U SAYANG
Saturday, March 17, 2012 | 6:26 PM | 0 gossip

hello n hye sume readers hehe da lme da kn fiqah x update entries kt sni kn . hehe . sbenarnye ari ni nk update bkn hape , rse nk2 plak tlis kn , huhuhu  :) .
nk cite ni ari selase ri 2 ad la srang budak ni kn call kite , mule 2 x mlas nk angkt sbb bnyk laa denga cite sal dy yg x elok dpda mulut org kn . kite sume tawu kan mulut org klou cite sumenye mmg x kn elok kn . eh2 sory terpotong line plk kn ! okay smbung blik k , pas dy call 2 , mle fiqah mmg x nk jwab pas 2 ad lah srang nie , nk twu ke sape ? jap2 klou nk twu cer try buat peace lu . alololow sumenye comel kn buat cm 2 . yelah fiqah nk citew laa nie . .
bermulalah kisahnya . . . . 



cm ni CAPITAL H call 2 kali , sian dy plak kn org x angkt call dye . x pla fiqah yg baik hati nie pn call la dye balik , mse nk tkan btang call 2 kn , ad 1 msej msuk " awak , jwab la call sy , sy btul2 rindukn sore awk " , hehe , alolo terharunye bile dye ckp cm 2 kn , fiqah pn call la dye kn . mse call 2 kn , dye kte " awak , sya rndu awk cngt2 n sye cyg awk cngt . sbenanye sy nk mnx maaf sbb slame ni sy dh kcewakan awk , harp awak fham n maafkn sye ea " . huhuhu . pas denga dye ckp cm 2 trus rse sedih + kesian + terharu + sayang + n macam2 laa kn . sbenanya kn wak sy pn mmg nk ckap yg sye ni pn cyg kt awk , tapi sy tkot n malu . .  hahaha {maafkan saya ye , klou sya ni gedik skit , ptang2 nie} haha . .


then , pas 2 tiap2 hari lah kmi mesej . ble dy nk pg mne2 dy msti akn cite kt fiqah dlu , hehe tkot kne mrah lagi la tu . hehe x de laa GURAU je la . .
~BUT I FEEL SO SAD BCOZ 2MORROW LAST U T HERE ~
huhu , mesti korang t'tanya kn knp dy last esk ? hehe . . sbnanya dy x sek kt sini dy sek kt taiping BUDAK PANDAI la ktakan , hehe , but me bukan BODOH  laa tap kurang cerdik jaa . haha ! 
sedih kn , humm kena tnggu cuti sek blan 5 nie plak laa . ERRGGHH ! x sanggup nya rasa . .
hihi , tap x pe awk kite blaja dulu okay ! ingat pesanan awak . hehe 

dah dulu kot reader , nnti ad cite lag fiqah kongsi okay ! bubye korang ! huhu
! ILUVUCYGMUCUK !  <3










Old | New